تجهیز و توسعه پایگاه شرقی دریای خزر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تجهیز و توسعه پایگاه شرقی دریای خزر

 
 
پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز و توسعه پایگاه شرقی دریای خزر در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم الحاق داک دو هزار تنی به نیروی دریایی راهبردی ارتش که پیش از ظهر پنج شنبه در شهرستان انزلی برگزار شد اظهار کرد: ما به عنوان سرباز ولایت همیشه باید آماده مقابله با هرگونه تهدید بوده و امنیت را برای کشور تامین کنیم.

وی افزود: در سال ۶۷ ناو های سهند و سبلان و جوشن حماسه ای بزرگ آفریدند و در مقابل استکبار جهانی از شرف و غرور کشور و آب های تحت حاکمیت ایران دفاع کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به اقدامات  ناوگان شمال طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: تجهیز ادوات، مشارکت در ماموریت ها، حضور و بازدید از نیروزی دریایی دیگر کشورها و دیپلماسی دفاعی و همچنین از ارزشمندترین آنها نامگذاری منطقه چهارم نیروی دریایی به نام مبارک امام رضا(ع) از جمله اقدامات ناوگان شمال در سال ۹۴ بوده است.

دریادار سیاری الحاق حوضچه تعمیراتی را موجب افزایش توانمندی تعمیراتی و رزمی نیروی دریایی دانست و از الحاق ناوشکن موشک انداز و تجهیز و توسعه پایگاه شرقی دریای خزر و ارتقاء عملیاتی نیروی دریایی در سال جاری خبر داد.  

وی تصریح کرد: هنر مدیریت این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و بهترین استفاده را ببریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ نیز تهدیدات و فرصت هایی وجود دارد که می توانیم از منابع و تفکرات به عنوان فرصت استفاده و از تهدیدات و نفوذ دشمن جلوگیری کنیم و آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داشته باشیم.

دریادار سیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرموده اند، سه نکته برای افزایش توان رزمی نیروهای مسلح وجود دارد که آن ایمان، شجاعت، علم و فناوری است.

وی افزود: ایمان موجب می شود تا یک انسان سینه خود را در مقابل گلوله قرار داده و جانفشانی کند، شجاعت لازمه نیروهای نظامی بوده و علمی که به فناوری تبدیل شود موجب تجهیز کشور به سلاح های به روز و جدید می شود.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: باید اقدامات و برنامه های انجام شده در سال ۹۴  را ارزیابی کرده تا با برنامه ریزی درست، نواقص و مشکلات احتمالی موجود را در سال ۹۵ برطرف کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا